Vyšší level - anotace a něco málo o mých knihách

14.02.2019

Když jsem se téměř před rokem rozhodla pro vydání první knihy, myslela jsem si, že bude zároveň poslední. Jsem samizdatová autorka - a nestydím se za to - které chybí potřebné ambice a sebevědomí k zaslání knihy všeobecně známým vydavatelstvím. Navíc stojím nohama pevně na zemi a vím, že žánr LGBT bude potřebovat ujít ještě dlouhou cestu, aby se stal mainstreamovým tématem. Nevadí mi to, nevydala jsem knihu proto, abych se stala druhou Stephenií Meyerovou, nebo abych zbohatla. Své příběhy píšu srdcem, píšu o tom, co mně samotné mezi knihami u nás chybí. Je mi to blízké a neptejte se, proč, zkrátka to tak je. 

Ano, kniha Sám mezi všemi měla být na dobu neurčitou knihou poslední. Díky několika věrným čtenářům a jejich podpoře však dostalo mé nízké sebevědomí rázný kopanec a tak vznikla kniha druhá. Jak si povede oproti starší sestře, netuším, ale věřím, že si nějaké ty příznivce najde. I kdyby byl pouze jeden, stálo mi to za to!

Je velice příjemné, číst si, jak se první kniha líbí. Mnozí tomu jistě význam přikládat nebudou, ale pro mě je to obrovský krok kupředu. Krok k osvětě žánru, jenž by si zasloužil své místo mezi těmi běžnými, na něž jsme v našich knihkupectvích zvyklí. 

Nakladatelství Nová Forma mi dalo příležitost. Neodsuzuje gay erotiku, neodsuzuje gay knihy jako takové. Nepožaduje obrovský náklad, který je pro nás začínající autory jasným krokem zpátky. Jsem za tuto příležitost opravdu vděčná.

Tímto bych knize Vyšší level chtěla popřát mnoho zdaru a štěstí v knižním světě. Celým bytím budu doufat, že její přečtení nevyhodnotíte jako ztrátu času :)

Anotace knihy Vyšší level

Eli Barlow doposud vedl obyčejný život obyčejného mladého muže. Tato skutečnost se však v jediné vteřině změní v boj o přežití, když po brutálním útoku procitá na neznámém místě, které se ani vzdáleně nepodobá místu vhodnému k žití. Obklopen dalšími lidmi se stejným osudem začíná svou strastiplnou cestu k získání ztracené svobody. Postupně odkrývá krutou pravdu o společnosti, v níž doposud žil. Otázek je mnoho a každá odpověď děsivější, než si dokázal původně představit.

Co je zač tajemný muž - Mistr, který novodobému vězení velí? Může Eli ještě někomu věřit? A jak moc je důležité k dosažení vytoužené svobody usilovat o místo ve vyšším levelu?

Erotický gay román s prvky postapokalyptického thrilleru


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky